Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
Job-Работа search in Glasgow |
Accountancy Agriculture, Fishing Finance, Insurance Call Centres Catering & Hospitality Construction, Property Customer services Defence Armed Forces Education Electronics Engineering, Manufacturing Graduate, Trainees Healthcare & Nursing Human resources IT & Internet Legal Management consultancy Marketing, Advertising, PR Media, Creative Non-profit, Charities Public sector & Services Recruitment sales Retail, Wholesale Restaurant & Food Service Sales Science Secretarial, Administration Security Senior appointments Telecommunications Transport, Logistics Travel, Leisure, Tourism Other
| |
|
|
Section: Any Vacancy 177 |
Post:Спеціаліст служби допомоги ІТ
|
Salary contractual |
| |
Requirements and conditions |
Age: |
Has no value
|
Gender |
Has no value
|
Education: |
no
|
Work schedule: |
Has no value
|
Work place: |
Has no value
|
The announcement text: |
Основні обов'язки :
1. Вирішення запитів на встановлення програмного забезпечення і перша лінія підтримки;
2. Вирішення запитів на встановлення апаратного забезпечення і перша лінія підтримки;
3. Відповідь на дзвінки внутрішніх і зовнішніх клієнтів стосовно білінгового клієнту (Ігуана), БПМС, налаштування мережі, внутрішніх веб-ресурсів, програм та ін.;
4. Створення, оновлення і управління обліковими записами користувачів в Active Directory (домени Astelit та Partners) та БПМС відповідно до запитів;
5. Управління правами користувачів у білінговому клієнті;
6. Класифікація та організація процесу вирішення запитів БПМС (ІТ-запити)
Вимоги до кандидатів :
1. Базові знання IP-мережі, знання Windows та офісних програм (високий рівень),
2. Середній рівень навичок усунення проблем з апаратним забезпеченням ПК (десктопи, лептопи, переферійні пристрої), середній рівень навичок усунення проблем з програмним забезпеченням ПК;
3. Мови: українська, російська (вільно), англійська (середній рівень);
4. Персональні: вміння працювати в команді, високі комунікативні навички, відкритий до навчання, алгоритмічне мислення
Якщо Ви зацікавлені в співпраці з командою Life :) надсилайте Ваші резюме на електронну адресу CV@life.com.ua з назвою вакансії в темі листа.
|
Contact information |
Employer: |
Life :)
|
Email: |
cv@life.com.ua
|
Phone: |
|
| |
Publication date: 2011-10-05 19:52:43
|
| |
|
|